”Selkeä treeniohjelma, joka ottaa huomioon omat tavoitteeni. Muutaman viikon perusteella ohjelma on tuntunut tehokkaalta ja sopivasti on saanut uutta haastetta.”
Sanna Laukkanen (Palaute henkilökohtaisesta treeniohjelmasta)
”Olen ollut tosi tyytyväinen saamaani treeniohjelmaan! Se oli monipuolinen ja selvästi räätälöity omien tavoitteideni ja lähtötasoni mukaan. Sain Jesseltä myös aina vinkkejä liikkeiden korvaamiseen ja ohjelma oli muokattu kiireiseen arkeeni sopivaksi. Treenien myötä lihaskunto on parantunut selvästi ja motivaatio salilla käymiseen kasvanut.”
Eveliina J (Palaute henkilökohtaisesta treeniohjelmasta)
”Hyvä ja ammattitaitoinen ote yhteistyössä ja yhteyden pidossa. Yhteistyö oli luontevaa ja vaivatonta.”
Arttu (Palaute henkilökohtaisesta valmennuksesta)
”Kiitos paljon. Nyt näyttää hyvältä ohjelmalta ja turha säätäminen jätetty pois👍”
Palaute henkilökohtaisesta ravinto-ohjelmasta
”Olen noudattanut ruokavaliota nyt parisen viikkoa ja tykännyt kyllä kovasti. Erityisen hyödyllinen on ollut proteiinilähteiden korvaustaulukko koska en jaksa syödä samaa pöperöä koko viikkoa, kasvisprotskujen osuus on ollut tosi hyödyllinen koska tykkään niitä enimmäkseen käyttää. Mielestäni parhaiten rakennettu ohje mitä olen koskaan käyttänyt, varmasti tilailen sinulta henkilökohtaisenkin ohjelman tulevaisuudessa kun tarvetta tulee.”
Tommi (Palaute ravinto-ohjelmasta)
”Ohjaustyylisi on lempeä ja asiakasta kuunteleva. Et kuitenkaan päästä liian helpolla vaan neuvot aina tekemään liikkeet viimeisen päälle oikein, ja aika monta kertaa sai tehdä vielä pari ylimääräistä toistoakin. Sain täsmäliikkeet omalle kropalle selkäkivut huomioiden, ja hyvin on poltellut lihaksia treenejä seuraavina päivinä. Kiitos!”
Palaute kuntosaliohjauksesta
”Hyvin sujui. Mielestäni palaverit olivat tehokkaita ja ylimääräinen säätäminen oli jätetty hyvinkin pois”
Palaute räätälöidystä paketista
”Oli todella mukavaa harjoitella ja uskon tästä tulevan pysyvä harrastus. Opin tekniikat ja tiedän mitä niissä pitää parantaa. Vaikka tein pienillä painoilla, niin sait tarvittaessa haastettua minua pidemmillä sarjoilla tai suuremmilla painoilla. Kävi selväksi, että jaksan enemmän kuin luulen. Mietin että pitäisi etsiä salikaveri, jonka kanssa käydä, niin olisi helpompi haastaa itseä. Sait osoitettua, että salilla on hyvä henki, kun moikkailit muita. Otan mallia salikulttuurista.”
Palaute kuntosalivalmennuksesta
”Ohjauskerrat tuntuivat rennoilta ja oli mukava jutella ohjaajan kanssa kuntosaliin ja muuhun elämään liittyviä asioita. Lämmittelyharjoitukset valmistelivat tehokkaasti treeniin. Ohjaaja neuvoi minulle vaihtoehtoisia liikkeitä, jos esimerkiksi laite oli varattu tai jos en pystynyt tekemään jotain tiettyä liikettä. Sain ohjausta liikkeiden oikeaoppiseen tekemiseen ja lihasten käyttöön, millä oli iso ja positiivinen vaikutus tuloksiin.
Kaiken kaikkiaan kokemus oli todella rohkaiseva ja onnistunut.”
Palaute kuntosaliohjausten sarjasta